af logo

SAINT LAURENT – SELF03

The intention of the project is to capture different aspects of the Saint Laurent personality, underlining the complexity of various individuals through the eyes of artists selected by Anthony Vaccarello. It represents the freedom of self-expression and conveys many different facets of the Saint Laurent attitude.
Creative disciplines across art and fashion reinforce and fuel the concept of diversity and individuality.
Self is formed by a heady mixture of attraction, ambivalence and mystery generated by photographers, artists, and lmmakers.
Bret Easton Ellis is the third artist whom Saint Laurent worked with for this project, following Daido Moriyama and Vanessa Beecroft.

Directed by #Bret Easton Ellis “The Arrangement” captures jealousy and obsession. A utopia is still a possibility, and the purity of love is still an option. The short movie is exploring this idea by juxtaposing the elegance of the characters world with the turmoil and dreamy confusion they are experiencing.
Starring: Hopper Penn, Tes Linnenkoper and Dakota Lindvall
Music: Windmills of Your Mind

Performed by Petula Clark, Written by Alan Bergman, Marilyn Bergman and Michel Legrand
Produced by Kiss & Kill


FASHION 00:38
favorite

JWA-TV

ロンドンを拠点に活動するラグジュアリーファッションブランドのジェイ ダブリュー アンダーソン (JW ANDERSON) は JWA-TV を公開しました。 遊び心の溢れるソーシャルメディキャンペーンは、アメリカのテレビショッピングプログラムから着想を得た内容です。 ...
FASHION 00:31
favorite

COS AW19 Campaign Film

イギリスのファッションブランド COS(コス)が、フォトグラファー Mark Borthwick(マーク・ボスウィック)撮影による2019年秋冬キャンペーンビジュアルを公開しました。撮影にはモデルの Khadim Sock 、Lina Zhang 、Giedre Dukauskaite らを...
FASHION 00:15
favorite

I SPEAK MY TRUTH IN #MYCALVINS

#MYCALVINSでわたしは真実を語る わたしたち一人ひとりが、今日という日を精いっぱい生きたなら? ありのままの自分をさらけ出すこと。思い切り自由に自分を表現すること。 何ものをも恐れず、何ものをも排除しないわたしたちを、世界中の人々に見てもらうこと。 半世紀にわたって「現状」に疑いの目...
FASHION 00:31
favorite

Marni Spring/Summer 2019 Menswear Collection

2019年メンズ春夏コレクションのテーマは、「架空のオリンピック」。規律のあるスポーツウエアの要素を自由にミックスし、新たなユニフォームとして再構築しています。モデルの体型も、着ている服のサイズも、素材もさまざまなコレクション。マルニは着る人の自由を尊重します。身体をテーマとするアーティスト...
FASHION 00:29
favorite

フェンディ、レオ・マンデラ、マルク・フォルネ、ナシール・ディーンが出演する 新作のショートムービー「メンズ バゲット ワールドの探検」を公開!

イタリア ローマ(Rome)を代表するラグジュアリーブランド、フェンディ(FENDI)は、新作のショートムービー 「メンズ バゲット ワールドの探検」を公開いたします。アイコンバッグ「バゲット フォー メン(Baguette for Men)」と一緒にイマジネーションとリアルな瞬間が交錯する...

IT’S ALL ABOUT SECONDS

直感的な女性が創業したブランドでは、どんなときも決定的瞬間です。 直感とは、あらゆる決断の瞬間に感じるもの。 大きな決断を下す一瞬がとてつもなく長く感じられるとき、完璧な半熟卵を慎重にゆでているとき、飛行機に飛び乗るとき、タクシーを逃したとき、人生は必然的かつ大切な出来事の連続です。 新しい...
BACK