af logo

SAINT LAURENT – SELF03

The intention of the project is to capture different aspects of the Saint Laurent personality, underlining the complexity of various individuals through the eyes of artists selected by Anthony Vaccarello. It represents the freedom of self-expression and conveys many different facets of the Saint Laurent attitude.
Creative disciplines across art and fashion reinforce and fuel the concept of diversity and individuality.
Self is formed by a heady mixture of attraction, ambivalence and mystery generated by photographers, artists, and lmmakers.
Bret Easton Ellis is the third artist whom Saint Laurent worked with for this project, following Daido Moriyama and Vanessa Beecroft.

Directed by #Bret Easton Ellis “The Arrangement” captures jealousy and obsession. A utopia is still a possibility, and the purity of love is still an option. The short movie is exploring this idea by juxtaposing the elegance of the characters world with the turmoil and dreamy confusion they are experiencing.
Starring: Hopper Penn, Tes Linnenkoper and Dakota Lindvall
Music: Windmills of Your Mind

Performed by Petula Clark, Written by Alan Bergman, Marilyn Bergman and Michel Legrand
Produced by Kiss & Kill


F IS FOR… PRESENTS MILLION MILES AWAY IN ROME A LIVE PERFORMANCE BY BAKAR AND JACK LAVER

イタリア・ローマを代表するラグジュアリーブランド フェンディが、2019年最初のF IS FOR…プロジェクトとして、世界が大注目するイギリス人アーティストのバカルとジャック・ラヴァーを起用したビデオを公開!若者の才能とクリエイティビティを、ロックかつポップなインディーズ的熱狂で讃えています...
FASHION 01:22
favorite

PRADA 2019SS ADVERTISING CAMPAIGN “Double Exposure”

プラダ 2019年春夏コレクションにフォーカスした、 映画の世界にインスパイアされたメンズおよびレディスのキャンペーンフィルムが同時に発表されました。 映画ポスターと同様、印刷用の広告画像がフィルムのシーンを映す窓となります。 ウィリー・ヴァンデルペールが監督を務め、ブノワ・デビエが撮影監督...
FASHION 01:00
favorite

The Camper House s/s 2019 Campaign

カンペールの2019年春夏キャンペーンでは、これまでの “ポートレート”のコンセプトをさらにミニマルに表現しました。 部屋から部屋へと不思議な迷路を巡り、答えよりも多くの質問を投げかける不気味で不可解な世界へと導きます。 カンペールのクリエイティブ・ディレクター、ロマン・クレメールは、住居と...
BACK