af logo

SAINT LAURENT – SELF03

The intention of the project is to capture different aspects of the Saint Laurent personality, underlining the complexity of various individuals through the eyes of artists selected by Anthony Vaccarello. It represents the freedom of self-expression and conveys many different facets of the Saint Laurent attitude.
Creative disciplines across art and fashion reinforce and fuel the concept of diversity and individuality.
Self is formed by a heady mixture of attraction, ambivalence and mystery generated by photographers, artists, and lmmakers.
Bret Easton Ellis is the third artist whom Saint Laurent worked with for this project, following Daido Moriyama and Vanessa Beecroft.

Directed by #Bret Easton Ellis “The Arrangement” captures jealousy and obsession. A utopia is still a possibility, and the purity of love is still an option. The short movie is exploring this idea by juxtaposing the elegance of the characters world with the turmoil and dreamy confusion they are experiencing.
Starring: Hopper Penn, Tes Linnenkoper and Dakota Lindvall
Music: Windmills of Your Mind

Performed by Petula Clark, Written by Alan Bergman, Marilyn Bergman and Michel Legrand
Produced by Kiss & Kill

FASHION 00:15
favorite

MONCLER + RICK OWENS

私はモンクレールからコラボレーションの依頼を受けた時、いくつかのリクエストをしました。私と彼女はカスタマイズしたツアーバスでロサンゼルス国際空港からネバダ州のMICHAEL HEIZER (マイケル・ハイザー)の彫刻がある牧場までのロードトリップに出発した。ハイザーは、自身の象徴的なランドア...
FASHION 00:14
favorite

6 モンクレール 1017 アリックス 9SM 1月9日(木) 発売開始

“1017 ALYX 9SM”の創立者でクリエイティブ・ディレクターの Matthew Williams(マシュー・ウィリアムズ)は、ドライで冷たい印象とは異なるインダストリアルでメトロポリタンなセンシビリティを体現しています。ウィリアムズは人間の手で生み出された温かみのあるオーガニックなも...
FASHION 00:08
favorite

ステラ マッカートニー、2020年サマー広告キャンペーン第2弾を発表 02

ステラ マッカートニーが、2020年サマーキャンペーン第2弾を発表した。2020年1月にスタートしたキャンペーン第1弾に続き、第2弾では、2020年サマーコレクションのクリエイションプロセスや使用される植物由来のファブリックにスポットライトを当て、ブランドが長きにわたり提携している生産工場の...
FASHION 00:44
favorite

LACOSTE x GOLF le FLEUR : TYLER, THE CREATOR

ラコステとタイラー・ザ・クリエイターによるアパレルブランド「GOLF LE FLEUR」との初となるコラボレーションは、 アメリカを代表するアーティストであるタイラーの象徴的なスタイルをクラシックなフレンチのテニスカルチャーに取り入れたカプセルコレクションとなります。 アウトサイダー、博識、...
FASHION 00:25
favorite

DIOR 2019 PRE – 2019 FALL MEN’S COLLECTION SHOW TOKYO – EMPTY SPACE

新たなる展望。 伝統を重んじながら絶えず未来に目を向ける、現代の日本のパラドックスは、21世紀におけるオートクチュール メゾンのアイデンティティと、創業以来、相互作用を果たしてきた伝統への畏敬と変革を映し出します。 日本は、ディオール メンズ アーティスティック ディレクター、キム・ジョーン...
FASHION 01:00
favorite

Prada Womenswear Spring/Summer 2020 Advertising Campaign – Plain Redefined As Daring Attitude

プラダを特徴づけるのは、その多面性。 たえず既存の意味に疑問を呈しては変化をもたらし、一人ではなく多くの女性たちを解釈し続け、変化を繰り返し、それらはファッションそのものに反映されてきました。現代を生きる女性のアイデンティティ同様、プラダのアイデンティティもまた流動的であり、様々な解釈を受け...
FASHION 00:35
favorite

LACOSTE SPRING/SUMMER 2019 COLLECTION

ラコステの2019年春夏コレクションは、現代のトレンドの特性を活かして、改めてメンズファッションとウィメンズファッションの関係性を明らかにするため、これまでのハイパージェンダーファッションという過去の概念を取り払うところから始まります。政治的でもなく挑発的でもない別の視点から、ラコステはジェ...
BACK